1.

استراتژیهای بازاریابی مبتنی‌بر رسانه‌های اجتماعی در کسب‌وکارهای کوچک فعال در زمینة گردشگری

دوره 11، شماره 1، فروردین 1400، صفحه 201-216
امیرحسین پناهنده؛ طهمورث حسنقلی پور؛ حسن بودلایی؛ سید ابوالقاسم میرا

2.

تحلیل تحریم های غرب علیه ایران به عنوان یک واقعیت اجتماعی در فضای دیجیتال

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 10 تیر 1403
مسعود زارع مهرجردی؛ احمدرضا اصغرپور ماسوله؛ علیرضا نظریان؛ محسن نوغانی

3.

شناسایی عوامل مؤثر بر هم‌آفرینی برند در جوامع برند رسانه‌های اجتماعی

دوره 12، شماره 4، اسفند 1401، صفحه 69-90
میثم شیرخدایی؛ بهاره عابدین؛ سیما داداش پور


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب