1.

Do Perceived Communication Behavior and International Posture Impact Iranian English Learners’ Communication in English?

دوره 7، شماره 3، مهر 2018، صفحه 383-398
Mehdi Sarkhosh؛ Hassan Ali Lotfi

2.

Mediation and EFL Learners’ Willingness to Communicate: A Micro Sociocultural Study

دوره 9، شماره 4، بهمن 2020، صفحه 449-476
Behrouz Jamalvandi؛ Manoochehr Jafarigohar؛ Alireza Jalilifar؛ Hassan Soleimani

3.

Structural Equation Modeling of EFL Learners' Willingness to Communicate and Their Cognitive and Personality Traits

دوره 9، شماره 1، فروردین 2020، صفحه 103-136
Zahra Amirian؛ Zeinab Karamifar؛ Manijeh Youhanaee

4.

Willingness to Communicate, Learner Subjectivity, Anxiety, and EFL Learners' Pragmatic Competence

دوره 6، شماره 3، مهر 2017، صفحه 319-338
Rasoul Mohammad Hosseinpur؛ Reza Bagheri Nevisi

5.

Willingness to Write in EFL Contexts

دوره 8، شماره 3، مهر 2019، صفحه 339-364
Shiva Kaivanpanah؛ Behzad Ghonsooly؛ Nasser Salari Beynabaj


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب