1.

EFL Students’ Critical Reading and Collaborative Learning Skills via Virtual Literature Circle (VLC) within a Critical Reading Class

دوره 13، شماره 3، مهر 2024، صفحه 65-90
Laili Hibatin Wafiroh؛ Pratiwi Retnaningdyah؛ Ahmad Munir

2.

Patterns of Pair Interaction in EFL Dyadic Talk: A Study of Peer Responses

دوره 6، شماره 3، مهر 2017، صفحه 291-318
Gholamreza Zarei؛ Bahareh Toluei ‎

3.

The Effects of Pot-Luck Flipped Classrooms (PFC) on the Development of Translation Competence: A Study of Novice Translators

دوره 10، شماره 3، مهر 2021، صفحه 1-24
Hamideh Sadat Bagherzadeh؛ Hamed Ghaemi؛ Aqil Izadysadr

4.

ارائۀ الگوی یادگیری مشارکتی مبتنی بر رایانش ابری در آموزش عالی: مطالعه داده بنیاد

دوره 16، شماره 1، شهریور 1400، صفحه 21-42
فاطمه فیروزی؛ زهرا طالب؛ نیره شاه محمدی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب