1.

بررسی تجربۀ چشایی برندهای متفاوت ماءالشعیر در‌بین ورزشکاران دوندۀ دانشگاه فردوسی مشهد از‌دیدگاه بازاریابی ‏عصبی

دوره 13، شماره 2، شهریور 1402، صفحه 65-84
حوریه دهقان پوری؛ مسعود دارابی؛ سید مرتضی عظیم زاده؛ مجتبی رجبی

2.

تأثیر قابلیت‌های فناوری اطلاعات بر رقابت‌پذیری فروشگاه‌های ورزشی با نقش میانجی نوآوری اجتماعی

دوره 12، شماره 3، آذر 1401، صفحه 111-132
سیده خدیجه تقی‌نژاد؛ حوریه دهقانپوری؛ مجتبی رجبی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب