1.

بررسی نقض قرارداد روانی و خیانت درک‌شده بر میل به انتقام و اجتناب در‌میان مشتریان هتل‎های لوکس

دوره 12، شماره 4، اسفند 1401، صفحه 133-150
نسرین رسولی؛ سعید فرجام؛ مهناز ذابح غازانی؛ سمیه قدرت

2.

تأثیر قصد خرید و پیشایندهای آن بر اخبار جعلی با تعدیل‌گری اعتماد برند: رویکرد زنجیرۀ یادگیری اجتماعی

دوره 13، شماره 2، تیر 1402، صفحه 143-168
محمد مهدی دوالی؛ رسول معصوم زاده جوزدانی؛ نسرین رسولی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب