1.

تأثیر اضطراب برند بر عقده از برند با میانجی‌گری نفرت از برند و تعدیل‌گری محبت به برند (مورد مطالعه: برند خودروسازی سایپا)

دوره 12، شماره 2، شهریور 1401، صفحه 217-238
محمدمهدی دوالی؛ رسول معصوم‌زاده جوزدانی؛ نسرین رسولی

2.

تأثیر قصد خرید و پیشایندهای آن بر اخبار جعلی با تعدیل‌گری اعتماد برند: رویکرد زنجیرۀ یادگیری اجتماعی

دوره 13، شماره 2، شهریور 1402، صفحه 143-168
محمد مهدی دوالی؛ رسول معصوم زاده جوزدانی؛ نسرین رسولی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب