| تعداد نشریات | 43 |
| تعداد شمارهها | 1,788 |
| تعداد مقالات | 14,595 |
| تعداد مشاهده مقاله | 38,617,585 |
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 15,040,764 |
| 1. | Barriers to teacher accountability in Iranian EFL context: Development and validation of a context-specific scale employing structural equation modeling approach | |
| مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 03 شهریور 1404 | ||
| Rahime Karbakhsh Ravari؛ Seyyed Ayatollah Razmjoo | ||
| 2. | Cognitive and Psychological Characteristics and EFL Learners’ Test Performance: A Validity Study | |
| دوره 11، شماره 1، فروردین 2022، صفحه 39-62 | ||
| Mohammad Ahmadi Safa؛ Rahime Karbakhsh ravari | ||