1.

ارزیابی تأثیر عوامل فردی بر نگرش مصرف‌کننده دربارة برنامه‌های کاربردی تلفن همراه: مطالعة کاربران گوشی هوشمند در بین دانشجویان کارشناسی دانشگاه اصفهان

دوره 7، شماره 3، آذر 1396، صفحه 1-20
نسرین ماه آورپور؛ علی کاظمی

2.

ارزیابی هویت نوظهور مصرف‌‌کنندگان ایرانی در فضای مجازی ایران و تأثیر آن بر فعالیت‌‌های ارتباطی نمانام‌ها با استفاده از نظریة زمینه‌ای کلاسیک

دوره 8، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 117-130
سمیه زمانی قلعه میرزمانی؛ علی کاظمی؛ آرش شاهین؛ نرگس کشتی آرای

3.

بررسی اثر هویت یابی مشتری با برند بر وفاداری به واسطه کیفیت خدمات، اعتماد و ارزش درک شده (مورد مطالعه: هتل پنج ستاره ی همای مشهد)

دوره 6، شماره 2، شهریور 1395، صفحه 92-75
علیرضا حدادیان؛ علی کاظمی؛ شیرین فیض محمدی

4.

توسعه مدل بومی سنجش رقابت پذیری گردشگری مقاصد گردشگری ایران

دوره 8، شماره 2، تیر 1397، صفحه 105-122
بابک برومند؛ علی کاظمی؛ بهرام رنجبریان

5.

طراحی الگوی توسعه بندر خشک در ایران با استفاده از تکنیک‌های دلفی، تحلیل شکاف و دیمتل فازی

دوره 5، شماره 4، اسفند 1394، صفحه 205-230
سید فتح الله امیری عقدایی؛ سید حسن حاتمی نسب؛ علی صنایعی؛ سید حسن حاتمی نسب؛ علی کاظمی

6.

طراحی مدل بازاریابی الکترونیکی گردشگری پزشکی جمهوری اسلامی ایران؛ با رویکرد سیستم‌های پیشنهاددهنده‏

دوره 10، شماره 2، تیر 1399، صفحه 105-128
سعید سعیدبخش؛ علی کاظمی؛ محمدعلی نعمت بخش؛ بهرام رنجبریان

7.

واکاوی نقش دانشگاه مادر و مکان در موفقیت شرکت های زایشی دانشگاهی(مورد مطالعه شرکت های مستقر در شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان)

دوره 5، شماره 3، آذر 1394، صفحه 87-102
سهیلا اعرابی؛ علی کاظمی؛ علی صفری؛ علی صفری؛ علی کاظمی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب