1.

An Investigation into Online Content’s Readability in Light of a Brain-Based Model: A Case from the Sultanate of Oman

دوره 13، شماره 3، مهر 2024، صفحه 19-40
Reza Pishghadam؛ Taqi Al Abdwani؛ Ali H. Al-Badi؛ Nasim Boustani؛ Shaghayegh Shayesteh

2.

Emotioncy-Based Language Instruction: A Key to Enhancing EFL Learners' Vocabulary Retention

دوره 8، شماره 2، تیر 2019، صفحه 207-226
Haniyeh Jajarmi؛ Reza Pishghadam

3.

Language Learners' Imagined Communities: Model and Questionnaire Development in the Iranian Context

دوره 9، شماره 2، تیر 2020، صفحه 155-182
Nahid Soltanian؛ Zargham Ghapanchi؛ Reza Pishghadam

4.

Making Accreditation with English in Daily Conversations

دوره 11، شماره 3، مهر 2022، صفحه 95-120
Reza Pishghadam؛ Shima Ebrahimi؛ Saba Hasanzadeh؛ Haniyeh Jajarmi


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب