1.

بررسی تمایل به خرید الکترونیکی بر اساس بسط مدل پذیرش تکنولوژی

دوره 2، شماره 1، خرداد 1391، صفحه 93-110
حسین رضایی دولت آبادی؛ جواد خزائی پول؛ جواد شعبانی نفت چالی

2.

تأثیر مسئولیت‌های اجتماعی شرکت بر عملکرد اجتماعی و واکنش‌های مصرف کننده در صنایع غذایی

دوره 6، شماره 1، خرداد 1395، صفحه 161-178
فریدون امیدی؛ حسین رضایی دولت آبادی؛ مجید محمدشفیعی

3.

تحلیل تأثیر پاسخ‌گویی مصرف‌کنندگان بازاریابی برند با استفاده از توسعۀ مدل تاییدکنندگان مشهور

دوره 11، شماره 1، فروردین 1400، صفحه 63-86
آرش نقاش؛ حسین رضایی دولت آبادی؛ سید فتح‌الله امیری عقدائی

4.

طراحی الگوی عوامل تأثیرگذار بر مشارکت مشتریان در تجارت اجتماعی با رویکردی بر مدل محرّک- موجود زنده- پاسخ

دوره 7، شماره 2، شهریور 1396، صفحه 17-42
مهدی دشتی؛ علی صنایعی؛ حسین رضایی دولت آبادی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب