1.

بازاریابی و حواس: تأثیر محرک‌های حسی رایحه و رنگ بر تجربیات حسی مشتریان خرده‌فروشی‌های آنلاین مواد غذایی

دوره 12، شماره 1، خرداد 1401، صفحه 1-24
نادر سیدامیری؛ معین عبدالمحمد سقا؛ پانته آ فرودی

2.

تأثیر شایستگی تجاری‌سازی فناوری بر مزیّت رقابتی: نقش تعدیلگر متغیر بازارگرایی

دوره 7، شماره 1، خرداد 1396، صفحه 59-74
نادر سیدامیری؛ مرتضی هندیجانی فرد

3.

نقش بازارگرایی داخلی در توسعة گرایش کارآفرینانه؛ شرکت‌های ارائه‌دهندة خدمات اینترنت در تهران

دوره 8، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 97-116
امیر اخلاصی؛ نادر سیدامیری؛ مرتضی هندیجانی فرد

4.

نقش محرّک قیمت و حضور مدل در تصمیم خرید مشتریان پوشاک بانوان در خرده‌فروشی‌هایی برخط

دوره 9، شماره 3، آذر 1398، صفحه 143-158
مهدی ساکی فرد؛ نادر سیدامیری؛ فرزانه خاوری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب