1.

بررسی چارچوب‌های درک شاگردان از رابطة بین نمودارهای تابع مشتق و ضد مشتق: فراتحلیل کیفی

دوره 17، شماره 1، شهریور 1401، صفحه 59-84
سعید حق جو؛ ابراهیم ریحانی

2.

تأثیر آموزش حل مسئله با تأکید بر راهبرد رسم شکل و روش مدل بر عملکرد حل مسئله‏ی کلامی دانش‏آموزان پایه‏ هفتم

دوره 14، شماره 2، مهر 1398، صفحه 87-108
ابراهیم ریحانی؛ نرگس یافتیان؛ اعظم رضایی

3.

تأثیرکاربرد نقشه‌های مفهومی بر درک دانش‌آموزان رشته ریاضی از توابع مثلثاتی

دوره 7، شماره 2، مهر 1391، صفحه 23-52
ابراهیم ریحانی؛ شهرناز بخشعلی زاده؛ مریم استادی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب