تعداد نشریات | 43 |
تعداد شمارهها | 1,652 |
تعداد مقالات | 13,415 |
تعداد مشاهده مقاله | 30,696,170 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 12,121,272 |
1. | بررسی اثربخشی برنامة درسی هیجانمحور پیشدبستانی بر هوش هیجانی کودکان چهار تا شش سالة اصفهان | |
دوره 13، شماره 1، شهریور 1397، صفحه 108-124 | ||
لیلا سلطانی؛ سید ابراهیم میرشاه جعفری؛ محمد رضا عابدی | ||
2. | بررسی تطبیقی اهداف آموزش محیط زیست و فعالیتهای مرتبط با آن در کشورهای منتخب و ایران در راستای پیشنهاد فعالیتهایی برای ایران | |
دوره 12، شماره 1، شهریور 1396، صفحه 1-24 | ||
ندا پریشانی؛ سید ابراهیم میرشاه جعفری؛ فریدون شریفیان؛ مهرداد فرهادیان | ||
3. | بررسی رابطه ارزشیابی کلاس در دو الگوی ارتباطی مکانیکی و ارگانیکی معلم با عملکرد تحصیلی دانشآموزان | |
دوره 6، شماره 2، اردیبهشت 1390، صفحه 61-82 | ||
سید ابراهیم میر شاه جعفری؛ مصطفی شریف؛ ستار قاسمیتادوانی | ||
4. | بررسی میزان رعایت اصول علمی تدوین محتوا در درس تفکّر و پژوهش پایه ششم ابتدایی | |
دوره 9، شماره 2، مهر 1393، صفحه 1-26 | ||
مجید بحرینی بروجنی؛ سید ابراهیم میرشاه جعفری؛ محمدجواد لیاقتدار | ||
5. | بررسی مهمترین الزامات روش تدریس مشارکتی از دیدگاه استادان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه اصفهان | |
دوره 9، شماره 1، فروردین 1393، صفحه 89-106 | ||
فاطمه کریمی؛ محمدرضا نیلی؛ ابراهیم میرشاه جعفری؛ عاطفه شرفی | ||
6. | تبیین رویکردهای یاددهی- یادگیری و ارزشیابی مناسب برای برنامة درسی رشد حرفهای مربیان پیشدبستانی | |
دوره 12، شماره 2، اسفند 1396، صفحه 114-130 | ||
محمد حسین زارعی؛ سید ابراهیم میر شاه جعفری؛ محمد جواد لیاقتدار | ||
7. | دیدگاه متخصصان برنامه درسی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی درباره چگونگی مشارکت دانشجویان این دوره در برنامهریزی درسی | |
دوره 8، شماره 1، فروردین 1392، صفحه 47-88 | ||
فریدون شریفیان؛ سید ابراهیم میرشاه جعفری؛ سید مصطفی شریف؛ نعمتاله موسیپور | ||