1.

بررسی اثربخشی برنامة درسی هیجان‌محور پیش‌دبستانی بر هوش هیجانی کودکان چهار تا شش ‌سالة اصفهان

دوره 13، شماره 1، شهریور 1397، صفحه 108-124
لیلا سلطانی؛ سید ابراهیم میرشاه جعفری؛ محمد رضا عابدی

2.

بررسی تطبیقی اهداف آموزش محیط زیست و فعالیت‌های مرتبط با آن در کشورهای منتخب و ایران در راستای پیشنهاد فعالیت‌هایی برای ایران

دوره 12، شماره 1، شهریور 1396، صفحه 1-24
ندا پریشانی؛ سید ابراهیم میرشاه جعفری؛ فریدون شریفیان؛ مهرداد فرهادیان

3.

بررسی رابطه ارزشیابی کلاس در دو الگوی ارتباطی مکانیکی و ارگانیکی معلم با عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان

دوره 6، شماره 2، اردیبهشت 1390، صفحه 61-82
سید ابراهیم میر شاه جعفری؛ مصطفی شریف؛ ستار قاسمی‌تادوانی

4.

بررسی میزان رعایت اصول علمی تدوین محتوا در درس تفکّر و پژوهش پایه ششم ابتدایی

دوره 9، شماره 2، مهر 1393، صفحه 1-26
مجید بحرینی بروجنی؛ سید ابراهیم میرشاه جعفری؛ محمدجواد لیاقتدار

5.

بررسی مهمترین الزامات روش تدریس مشارکتی از دیدگاه استادان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه اصفهان

دوره 9، شماره 1، فروردین 1393، صفحه 89-106
فاطمه کریمی؛ محمدرضا نیلی؛ ابراهیم میرشاه جعفری؛ عاطفه شرفی

6.

تبیین رویکرد‌های یاددهی- یادگیری و ارزشیابی مناسب برای برنامة درسی رشد حرفه‌ای مربیان پیش‌دبستانی

دوره 12، شماره 2، اسفند 1396، صفحه 114-130
محمد حسین زارعی؛ سید ابراهیم میر شاه جعفری؛ محمد جواد لیاقتدار

7.

دیدگاه متخصصان برنامه ‌درسی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی درباره چگونگی مشارکت دانشجویان این دوره در برنامه‌ریزی درسی

دوره 8، شماره 1، فروردین 1392، صفحه 47-88
فریدون شریفیان؛ سید ابراهیم میرشاه جعفری؛ سید مصطفی شریف؛ نعمت‌اله موسی‌پور


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب