1.

ارائه الگوی تأثیرپذیری رفتار زیست‌محیطی از کمپین‌های زیست‌محیطی: با رویکرد مرور نظام‌مند

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 10 بهمن 1402
زهرا کاظمی سراسکانرود؛ میثم شیرخدایی؛ محمود یحیی زاده فر

2.

اولویت بندی عوامل مؤثر بر وفاداری مشتریان شرکت کاله

دوره 5، شماره 1، خرداد 1394، صفحه 219-234
محمود یحیی زاده فر؛ حسنعلی آقاجانی؛ عبداله رضائی

3.

تبیین و بررسی وضعیت وب سایتهای تجارت الکترونیک در شرکت ملی گاز ایران با استفاده از مدل معادلات ساختاری

دوره 5، شماره 2، شهریور 1394، صفحه 199-210
محمود یحیی زاده فر؛ قاسمعلی مایلی رستمی؛ حسنعلی آقاجانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب