1.

استراتژی‌های محتوای پیام کمپین‌های تبلیغات تجاری: شناسایی، یکپارچه‌‌سازی و ارزیابی

دوره 13، شماره 1، خرداد 1402، صفحه 147-176
زینب زمانی؛ محمدعلی بابایی زکلیکی؛ شهریار عزیزی

2.

تحلیل اهمیت-عملکرد ویژگی‌های مکان‌های تاریخی ایران از دید گردشگران خارجی (مورد مطالعه عالی قاپو و مسجد جامع اصفهان)

دوره 4، شماره 4، اردیبهشت 1393، صفحه 85-104
زینب زمانی؛ خداکرم سلیمی فرد؛ منیجه بحرینی زاده


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب