1.

ارزیابی عوامل تاثیرگذار بر رفتارخرید آنی (مطالعه موردی: خریداران پوشاک و البسه جدید در پاساژهای شهرکرج )

دوره 3، شماره 2، شهریور 1392، صفحه 109-134
وحیدرضا میرابی؛ وحیدرضا میرابی؛ وحیدرضا میرابی؛ ابوالقاسم غلامرضا تهرانی

2.

بررسی تاثیر فشار عامه بر آمیخته بازاریابی پایداری و تاثیر آمیخته بازاریابی پایداری بر موفقیت بازاریابی پایداری

دوره 4، شماره 1، تیر 1393، صفحه 194-173
وحیدرضا میرابی؛ بهرام خیری؛ ایمان موسویان


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب