1.

آزمون مدل عوامل وضعیتی مؤثر بر رفتار خرید ناگهانی مصرف‌کننده (مطالعۀ موردی: فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند در کلانشهر تهران)

دوره 14، شماره 1، خرداد 1403، صفحه 45-78
یاسمین دانشور حمیدی؛ باقر عسگرنژاد نوری؛ محمد حسن زاده؛ قاسم زارعی؛ مریم مولا قلقاچی

2.

تأثیر سبک‌های رهبری نوظهور بر عملکرد نیروی فروش، با نقش واسطه‌ای رضایت و اعتماد به مدیر فروش

دوره 12، شماره 2، شهریور 1401، صفحه 109-144
باقر عسگرنژاد نوری؛ قاسم زارعی؛ سمیه پورقدیمی؛ سید محمد رضا موحد

3.

عوامل تعیین‌کننده و پیامدهای کلیدی توانایی‌های بازاریابی اینترنتی در صنعت بانکداری

دوره 9، شماره 3، آذر 1398، صفحه 19-42
باقر عسگرنژاد نوری؛ سمیه صائب نیا؛ رقیه محمدی سلطان آباد


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب