1.

بررسی تأثیر استراتژی ترفیع بر رابطه بین ابزارهای ارتباطی و ارزش ویژه برند از دیدگاه مشتری در صنعت مواد غذایی ایران

دوره 6، ویژه نامه، اردیبهشت 1395، صفحه 1-18
سیدمحمدتقی تقوی فرد؛ محمود محمدیان؛ وحید ناصحی فر؛ وحید ناصحی فر؛ محمود محمدیان؛ امیر غفوریان شاگردی

2.

بررسی تأثیرپذیری رفتار شهروندی از مدیریت برند داخلی و بازاریابی داخلی

دوره 7، شماره 1، خرداد 1396، صفحه 41-58
امیر غفوریان شاگردی؛ سعید آیباغی اصفهانی؛ امید بهبودی

3.

تأثیر بازاریابی شبکه‌های اجتماعی بر وفاداری برند و قصد خرید مصرف‌کنندگان

دوره 7، شماره 3، آذر 1396، صفحه 175-190
امیر غفوریان شاگردی؛ بهناز دانشمند؛ امید بهبودی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب