1.

بررسی نقش شخصیت برند در تحریک تصمیم خرید تلفن همراه؛ ملاحظة مداخلة اعتماد به برند و محتوای تبلیغات

دوره 7، شماره 1، خرداد 1396، صفحه 153-172
حسین خنیفر؛ محدثه دهقان چاچکامی؛ مرتضی سلطانی

2.

برندسازی ورزشکاران: شناسایی و بررسی تصویر برند ورزشکاران از دیدگاه طرفداران (مورد مطالعه: برند علی دایی)

دوره 6، ویژه نامه، اردیبهشت 1395، صفحه 127-144
محدثه دهقان چاچکامی؛ زهرا طالبان؛ حمیدرضا تاج نسائی


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب