1.

ادراک مشتریان از منافع رابطه در مراحل مختلف چرخۀ عمر رابطه

دوره 10، شماره 2، تیر 1399، صفحه 1-20
صمد عالی؛ عبدالحمید ابراهیمی؛ وحیدرضا میرابی؛ شهرام زارع

2.

ارزیابی عوامل تاثیرگذار بر رفتارخرید آنی (مطالعه موردی: خریداران پوشاک و البسه جدید در پاساژهای شهرکرج )

دوره 3، شماره 2، شهریور 1392، صفحه 109-134
وحیدرضا میرابی؛ وحیدرضا میرابی؛ وحیدرضا میرابی؛ ابوالقاسم غلامرضا تهرانی

3.

طراحی الگوی عوامل مؤثر بر بدبینی مصرف‌کننده در صنعت خودرو سازی با رویکرد فراترکیب

دوره 13، شماره 1، خرداد 1402، صفحه 17-46
سیده معصومه موسوی زاده؛ سید کامران نوربخش؛ وحیدرضا میرابی؛ حسین صفرزاده

4.

طرّاحی و تبیین مدلی از عوامل اثرگذار بر رفتار خرید پوشاک دانشجویان جوان ایرانی

دوره 6، شماره 4، اسفند 1395، صفحه 159-176
ساحل فرخیان؛ وحیدرضا میرابی؛ حسین صفرزاده؛ مینا جمشیدی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب