1.

ارائۀ چهارچوب به‌کارگیری بذرپاشی در بازاریابی: رهیافت فراترکیب

دوره 11، شماره 2، تیر 1400، صفحه 69-90
سید محمدباقر جعفری؛ سید محمد محمودی؛ مرتضی سلطانی؛ مهدی اشکانی

2.

بررسی قصد هم آفرینی محصول و رابطه ی آن با ارزش ادراک شده و بازاریابی دهان به دهان مثبت؛ ملاحظه ی نقش ریسک زمانی ادراک شده

دوره 6، شماره 3، آذر 1395، صفحه 127-146
مرتضی سلطانی؛ غلامرضا جندقی؛ پریسا فروزنده شهرکی

3.

شناسایی و الگوپردازی انگیزه‌های مصرف‌کنندگان برای مشارکت در خلق مشترک ارزش در صنعت نوشیدنی؛ شرکت زمزم ایران

دوره 9، شماره 2، تیر 1398، صفحه 53-76
نسیم امیرالسادات؛ میثم شفیعی؛ بهمن حاجی پور؛ مرتضی سلطانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب