1.

ارائة مدل ارزیابی بازاریابی محلی در شعب بانک ملت

دوره 7، شماره 2، شهریور 1396، صفحه 79-92
مسعود کیماسی؛ نرگس صارمی

2.

تأثیر مکان برچسب بر توجه دیداری مصرف‌کنندگان در بسته‌بندی محصولات سازگار با محیط زیست

دوره 13، شماره 4، اسفند 1402، صفحه 97-114
روزا هندیجانی؛ فاطمه مصلح؛ مسعود کیماسی

3.

توسعه مدلی برای سنجش کیفیت خدمات مشتریان فین‌تک‌ها با استفاده از رویکرد مرور نظام‌مند

دوره 12، شماره 2، شهریور 1401، صفحه 189-216
نسترن حق جوی جوانمرد؛ مسعود کیماسی؛ محمدعلی شاه حسینی

4.

خوشه‌بندی وفاداری مشتریان باشگاه مشتریان بانک ملت بر اساس اطلاعات دموگرافیک با استفاده از روش داده‌کاوی

دوره 6، شماره 1، خرداد 1395، صفحه 39-58
مسعود کیماسی؛ محمدرحیم اسفیدانی؛ امیربهمن اسماعیلیان

5.

طراحی نوع‌شناسی آرایه‌های تصویری با تمرکز بر رابطة تعاملی استعاره و مجاز در تبلیغات چاپی

دوره 9، شماره 1، فروردین 1398، صفحه 125-144
زهرا کاشانی زاده؛ محمد رحیم اسفیدانی؛ مسعود کیماسی؛ میترا معنوی راد


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب