1.

ارائۀ چهارچوب به‌کارگیری بذرپاشی در بازاریابی: رهیافت فراترکیب

دوره 11، شماره 2، تیر 1400، صفحه 69-90
سید محمدباقر جعفری؛ سید محمد محمودی؛ مرتضی سلطانی؛ مهدی اشکانی

2.

تأثیر باندلینگ اجتماعی بر تشویق مصرف‌کنندگان به خرید بسته‌های آنلاین؛ مطالعة بستههای ترکیبی همراه اول

دوره 9، شماره 1، فروردین 1398، صفحه 145-162
مصطفی زندی نسب؛ سید محمدباقر جعفری؛ مهدی فرمانی

3.

تأثیر عوامل عاطفی و شناختی بر نگرش و پذیرش تبلیغات از طریق تلفن همراه

دوره 7، شماره 2، شهریور 1396، صفحه 167-192
هادی تقوی؛ سید محمدباقر جعفری؛ سیدمرتضی موسوی ثانی باغسیاهی

4.

چهارچوب ارزیابی عملکرد بازاریابی رسانه‌های اجتماعی در شرکت‌های کوچک و متوسط؛ رویکردی ترکیبی

دوره 12، شماره 4، اسفند 1401، صفحه 1-28
مونا جامی پور؛ سید محمدباقر جعفری؛ فاطمه جاویدی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب