1.

استراتژیهای بازاریابی مبتنی‌بر رسانه‌های اجتماعی در کسب‌وکارهای کوچک فعال در زمینة گردشگری

دوره 11، شماره 1، فروردین 1400، صفحه 201-216
امیرحسین پناهنده؛ طهمورث حسنقلی پور؛ حسن بودلایی؛ سید ابوالقاسم میرا

2.

پدیدار شناسی در مطالعات مصرف کننده

دوره 4، شماره 3، اردیبهشت 1393، صفحه 107-132
احمد قدس الهی؛ امیررضا روحانی؛ طهمورث حسنقلی پور

3.

تاثیر بازاریابی درونی بر بازارگرایی با وجود متغیر های میانجی تعهدسازمانی و رفتار شهروندی سازمانی در بنگاه‌های مالی: موردکاوی بانک ملت شهر تهران

دوره 2، شماره 1، خرداد 1391، صفحه 25-46
طهمورث حسنقلی پور؛ منوچهر انصاری؛ اکرم الهی گل؛ حسین رحمانی یوشانلوئی

4.

تعیین شخصیت برندهای منتخب از طریق کهن الگوها و تبیین نحوه ی ادراک مصرف کنندگان این برندها

دوره 2، شماره 4، اسفند 1391، صفحه 1-21
طهمورث حسنقلی پور؛ مجتبی امیری؛ نغمه شیبانی

5.

توسعة مدل رفتار بازخرید بیمه‌گذاران بیمة زندگی «پژوهشی مبتنی‌بر نظریة داده‌بنیاد»‏

دوره 9، شماره 4، اسفند 1398، صفحه 33-54
حسینعلی بختیار نصرآبادی؛ طهمورث حسنقلی پور؛ سید ابوالقاسم میرا؛ ابوعلی ودادهیر

6.

طراحی الگوی توسعۀ صادرات محصولات نانوی شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در حوزۀ ساختمان با رویکرد کیفی فراترکیب

دوره 12، شماره 3، آذر 1401، صفحه 201-232
سمانه رئیسی نافچی؛ طهمورث حسنقلی پور؛ عزت اله عباسیان

7.

قیمت‌گذاری راهبردی و اثر آن بر عملکرد شرکت

دوره 9، شماره 1، فروردین 1398، صفحه 1-14
حسین بلوچی؛ مرتضی ملکی مین باش رزگاه؛ داود فیض؛ طهمورث حسنقلی پور


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب