1.

ارزیابی تأثیر عوامل مؤثر بر رضایتمندی مشتریان در صنعت رستوران داری. مطالعه موردی: مجموعه رستوران های زنجیره ای بوف

دوره 4، شماره 3، اردیبهشت 1393، صفحه 75-88
علی درستی؛ سید ابوالقاسم میرا؛ محمد حقیقی

2.

استراتژیهای بازاریابی مبتنی‌بر رسانه‌های اجتماعی در کسب‌وکارهای کوچک فعال در زمینة گردشگری

دوره 11، شماره 1، فروردین 1400، صفحه 201-216
امیرحسین پناهنده؛ طهمورث حسنقلی پور؛ حسن بودلایی؛ سید ابوالقاسم میرا

3.

توسعة مدل رفتار بازخرید بیمه‌گذاران بیمة زندگی «پژوهشی مبتنی‌بر نظریة داده‌بنیاد»‏

دوره 9، شماره 4، اسفند 1398، صفحه 33-54
حسینعلی بختیار نصرآبادی؛ طهمورث حسنقلی پور؛ سید ابوالقاسم میرا؛ ابوعلی ودادهیر


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب