1.

تأثیر نوستالژی و میراث برند بر شکل‌گیری تمایل به خرید؛ مورد مطالعه: برند گوشی تلفن همراه نوکیا

دوره 8، شماره 3، آبان 1397، صفحه 41-58
اسدالله کردنائیج؛ سهیل نجات؛ محبوبه شاهی

2.

تأثیر ویژگی‌های مزاجی شخصیت مشتریان و درگیری ذهنی محصولات بر ناسازگاری شناختی پس از خرید

دوره 13، شماره 4، اسفند 1402، صفحه 27-50
حسین محجوب؛ سید حمید خداداد حسینی؛ اسدالله کردناییج؛ مریم اسماعیلی نسب

3.

تحلیلی بر ارتباط شخصیت مردانه و زنانۀ برند و ارزش ویژۀ برند مشتری‌محور در صفحات اینستاگرام محصولات ‏مصرفی تند‌گردش

دوره 13، شماره 1، فروردین 1402، صفحه 73-88
سید مسلم هاشمی؛ سید حمید خداداد حسینی؛ اسدالله کردناییج؛ افسانه کامران


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب