1.

ارزیابی جایگاه برند محصولات آرایشی از دیدگاه مصرف‌کنندگان‌ با استفاده از تکنیک نقشۀ ادراکی

دوره 10، شماره 4، اسفند 1399، صفحه 151-172
منیژه حقیقی‌نسب؛ راضیه کامیابی

2.

تأثیر حمایت مدیریت ارشد از اقدامات زیست محیطی بر استراتژی بازاریابی سبز و عملکرد زیست-محیطی کسب وکارهای صنعتی در ایران

دوره 6، شماره 1، خرداد 1395، صفحه 23-38
منیژه حقیقی نسب؛ حمیدرضا یزدانی؛ فاطمه داورپناه کیاسرایی

3.

تاثیر عوامل آمیخته بازاریابی و تصویر شرکت بر ارزش ویژه برند دربخش نرم افزاری صنعت فناوری اطلاعات

دوره 2، شماره 4، اسفند 1391، صفحه 182-195
ساغر رفیعی؛ منیژه حقیقی نسب؛ حمید رضا یزدانی

4.

تأثیر کیفیت محتوا و تعامل با برند بر رفتار خرید با نقش میانجی درگیری شناختی و احساسی کاربران در شبکه‌های اجتماعی

دوره 12، شماره 3، آذر 1401، صفحه 133-152
منیژه حقیقی نسب؛ مائده قاسمی

5.

تبیین رابطة ارزش ادراک‌شدة مصرف‌کنندگان برندهای لوکس خودرو و رفتار خرید آنان در شهر تهران

دوره 10، شماره 2، تیر 1399، صفحه 43-62
بهاره عابدین؛ منیژه حقیقی نسب؛ سید سمیه حسینی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب