1.

بررسی تأثیرپذیری رفتار شهروندی از مدیریت برند داخلی و بازاریابی داخلی

دوره 7، شماره 1، خرداد 1396، صفحه 41-58
امیر غفوریان شاگردی؛ سعید آیباغی اصفهانی؛ امید بهبودی

2.

پیامدهای ناشی از سردرگمی مصرف‌کننده؛ بررسی نقش تعدیلگری اعتماد (مورد مطالعه: برندهای مواد غذایی)

دوره 8، شماره 3، آبان 1397، صفحه 1-18
فهیمه رهباردار؛ معصومه عربشاهی؛ امید بهبودی

3.

تأثیر بازاریابی شبکه‌های اجتماعی بر وفاداری برند و قصد خرید مصرف‌کنندگان

دوره 7، شماره 3، آذر 1396، صفحه 175-190
امیر غفوریان شاگردی؛ بهناز دانشمند؛ امید بهبودی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب