1.

بررسی اثر نواهنگ بر خرید فروشگاهی:بررسی نقش مدت زمان ماندگاری مشتری در فروشگاه

دوره 3، شماره 2، شهریور 1392، صفحه 69-86
علیرضا مسیبی؛ مهدی نجفی سیاهرودی؛ سید حمید خداداد حسینی

2.

بررسی تأثیر کیفیت خدمات الکترونیکی بر وفاداری الکترونیکی با تبیین نقش رضایت الکترونیکی، ارزش ادراک‌شده و تبلیغات توصیه‌ای الکترونیکی؛ مطالعة موردی: خرده‌فروشی‌های الکترونیکی شهر تهران

دوره 7، شماره 2، شهریور 1396، صفحه 1-16
سید حمید خداداد حسینی؛ اصغر مشبکی اصفهانی؛ فاطمه ملایی

3.

بررسی تاثیر محرک‌های ارزش ویژه برند برطنین برند دانشگاه (مورد مطالعه: دانشگاه‌های‌امیرکبیر، تربیت مدرس، تهران و شریف)

دوره 5، شماره 1، خرداد 1394، صفحه 169-182
اصغر مشبکی اصفهانی؛ حمید خدادادحسینی؛ مجتبی کریمیان

4.

بررسی گرایش مثبت به محصولات داخلی و عوامل مؤثر بر آن در طبقات محصولی؛ دو مورد خودرو و برنج

دوره 9، شماره 2، تیر 1398، صفحه 129-148
محمود حسن زاده؛ سید حمید خداداد حسینی؛ اصغر مشبکی؛ پرویز احمدی

5.

بررسی و تحلیل تاثیر اعتماد شناختی و عاطفی بر تبادلات رابطه ای خریداران و فروشندگان (مورد مطالعه شرکت های صادراتی صنعت مواد غذایی)

دوره 4، شماره 4، اردیبهشت 1393، صفحه 167-182
سید حمید خداداد حسینی؛ عباسعلی حاجی کریمی؛ مونا سادات مرتضوی

6.

تأثیر ابعاد بصری تبلیغات محیطی مجتمع های تجاری بر آگاهی از برند، ترجیح برند و وفاداری مشتریان

دوره 6، شماره 4، اسفند 1395، صفحه 1-24
علیرضا بخشی زاده؛ اسداله کردنائیج؛ سیدحمید خدادادحسینی؛ پرویز احمدی

7.

تأثیر ویژگی‌های مزاجی شخصیت مشتریان و درگیری ذهنی محصولات بر ناسازگاری شناختی پس از خرید

دوره 13، شماره 4، اسفند 1402، صفحه 27-50
حسین محجوب؛ سید حمید خداداد حسینی؛ اسدالله کردناییج؛ مریم اسماعیلی نسب

8.

تحلیلی بر ارتباط شخصیت مردانه و زنانۀ برند و ارزش ویژۀ برند مشتری‌محور در صفحات اینستاگرام محصولات ‏مصرفی تند‌گردش

دوره 13، شماره 1، خرداد 1402، صفحه 73-88
سید مسلم هاشمی؛ سید حمید خداداد حسینی؛ اسدالله کردناییج؛ افسانه کامران

9.

تحلیل خوشه‌ای مشتریان در خرید علّی بر اساس نوع محصول انتخابی

دوره 8، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 75-96
مصطفی شغایی فلاح؛ سید حمید خداداد حسینی؛ آناهیتا خرمی بنارکی؛ علی علیزاده زوارم

10.

طراحی مدل چابکی مشتری با رویکرد قابلیتهای پویای سازمانی: بررسی نقش شایستگی IT، هوشیاری کارآفرینانه و زیرکی بازار

دوره 2، شماره 1، خرداد 1391، صفحه 1-24
سهیلا خدامی؛ سید حمید خداداد حسینی؛ اصغر مشبکی؛ عادل آذر


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب