1.

بررسی دیدگاه هویت اجتماعی برند و تأثیر آن در توسعه وفاداری به برند (مورد مطالعه:شرکت تولیدکننده محصولات لبنی کاله)

دوره 2، شماره 2، شهریور 1391، صفحه 87-106
زهره شاهرخ دهدشتی؛ مهدی جعفرزاده کناری؛ علیرضا بخشی زاده

2.

تاثیر راحتی استفاده از خدمات بر تبلیغات دهان به دهان و قصد خرید مجدد

دوره 5، شماره 2، شهریور 1394، صفحه 15-36
خدیجه عقیلی؛ زهره دهدشتی شاهرخ

3.

تحلیلی از هدف‌های استفاده‌کنندگان اینستاگرام با استفاده از مصاحبۀ نردبانی و تکنیک ACV

دوره 14، شماره 1، خرداد 1403، صفحه 1-20
زهره دهدشتی شاهرخ؛ مهدی بشیرپور؛ سیده نیلوفر موسوی

4.

طراحی مدل تجاری‌سازی کالاهای دانش‌بنیان در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات

دوره 8، شماره 2، تیر 1397، صفحه 23-38
زهره دهدشتی شاهرخ؛ حمید رضا فرج شوشتری پور

5.

فراترکیبی از مدل همتخریبی و همآفرینی ارزش مشتری

دوره 13، شماره 4، اسفند 1402، صفحه 1-26
یزدان رحمت آبادی؛ زهره دهدشتی شاهرخ؛ وحید ناصحی فر؛ محمد رضا کریمی علویجه

6.

مدل چندسطحی مدیریت تجربۀ مشتری در خدمات بانکداری الکترونیکی

دوره 11، شماره 2، تیر 1400، صفحه 1-26
وحید ناصحی فر؛ زهره دهدشتی شاهرخ؛ محمود محمدیان؛ مصطفی اله وردی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب