1.

ارزیابی اثربخشی تبلیغات بانک پارسیان و شناسایی مهمرین عامل در افزایش اثربخشی آن در سطح شهر تهران

دوره 1، شماره 2، شهریور 1390، صفحه 17-40
علی ربیعی؛ محمود محمدیان؛ بیتا برادران جمیلی

2.

آزمون مدل شناسایی عوامل آسیب‌ساز برندسازی در صنعت داروسازی ایران

دوره 10، شماره 3، آذر 1399، صفحه 1-20
طیبه باقلی؛ محمود محمدیان؛ وحید ناصحی فر؛ سعید صحت

3.

بررسی تأثیر استراتژی ترفیع بر رابطه بین ابزارهای ارتباطی و ارزش ویژه برند از دیدگاه مشتری در صنعت مواد غذایی ایران

دوره 6، ویژه نامه، اردیبهشت 1395، صفحه 1-18
سیدمحمدتقی تقوی فرد؛ محمود محمدیان؛ وحید ناصحی فر؛ وحید ناصحی فر؛ محمود محمدیان؛ امیر غفوریان شاگردی

4.

مدل چندسطحی مدیریت تجربۀ مشتری در خدمات بانکداری الکترونیکی

دوره 11، شماره 2، تیر 1400، صفحه 1-26
وحید ناصحی فر؛ زهره دهدشتی شاهرخ؛ محمود محمدیان؛ مصطفی اله وردی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب