1.

ارائه مدل توسعه‌یافته تأثیر عامل فرهنگ الکترونیکی در تنظیم بازار و قیمت‌گذاری کالا و خدمات

دوره 6، شماره 3، آذر 1395، صفحه 53-66
شیرین اصولی قره آغاجی؛ علی صنایعی؛ محمدرضا سعیدابادی

2.

بررسی ادراک مشتریان از زمان انتظار در سیستم تلفن بیمه

دوره 5، ویژه نامه نخستین کنفرانس ملی، اسفند 1394، صفحه 45-64
آزاده حاتمی؛ علی صنایعی؛ سعید روحانی؛ علی صنایعی؛ محمدصالح ترکستانی

3.

بررسی الگوی وفاداری مشتریان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای ایران

دوره 5، شماره 1، خرداد 1394، صفحه 149-168
علی صنایعی؛ علیرضا حدادیان؛ امیرحسین باقریه مشهدی

4.

بررسی تأثیر گردن‌آویز بسته‌بندی محصول بر جلب توجه مشتری با استفاده از ردیابی حرکات چشم

دوره 9، شماره 2، تیر 1398، صفحه 109-128
سمیه صالحی؛ علی صنایعی؛ نگار سماک نژاد

5.

تاثیر فناوری اطلاعات بر زنجیره ارزش شرکت‌های نمونه صادراتی ایران

دوره 2، شماره 4، اسفند 1391، صفحه 22-43
علی صنایعی؛ محمد علی فیض پور؛ محمود نادری بنی

6.

تحلیل عوامل موثر بر پذیرش بانک مجازی- نسل جدید بانکداری الکترونیک

دوره 3، شماره 3، دی 1392، صفحه 1-20
آرش شاهین؛ علی صنایعی؛ علی صنایعی؛ آرش شاهین؛ حمیده سلیمیان

7.

طراحی الگوی توسعه بندر خشک در ایران با استفاده از تکنیک‌های دلفی، تحلیل شکاف و دیمتل فازی

دوره 5، شماره 4، اسفند 1394، صفحه 205-230
سید فتح الله امیری عقدایی؛ سید حسن حاتمی نسب؛ علی صنایعی؛ سید حسن حاتمی نسب؛ علی کاظمی

8.

طراحی الگوی عوامل تأثیرگذار بر مشارکت مشتریان در تجارت اجتماعی با رویکردی بر مدل محرّک- موجود زنده- پاسخ

دوره 7، شماره 2، شهریور 1396، صفحه 17-42
مهدی دشتی؛ علی صنایعی؛ حسین رضایی دولت آبادی

9.

عوامل موثر بر توسعه فناوری شناسایی از طریق فرکانس‌های رادیویی (RFID) در مدیریت زنجیره تامین الکترونیکی (E-SCM )

دوره 1، شماره 1، تیر 1390، صفحه 41-70
علی صنایعی؛ فریبرز سبحان منش؛ فریبرز سبحان منش؛ امیرمهدی قاضی فرد


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب