
تعداد نشریات | 43 |
تعداد شمارهها | 1,745 |
تعداد مقالات | 14,265 |
تعداد مشاهده مقاله | 35,382,521 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 14,029,278 |
1. | Classroom Supervision and Professionalism: Matches and Mismatches in the Perceptions of Novice and Experienced Teachers | |
دوره 11، شماره 3، مهر 2022، صفحه 1-36 | ||
Masoomeh Estaji؛ Farhad Ghiasvand | ||
2. | The Interplay of Emotional Intelligence, EFL Students’ Gender, and their Writing Performance: A Correlational Study of Iranian University Students | |
دوره 5، شماره 2، مهر 2016، صفحه 173-190 | ||
Masoomeh Estaji؛ Yalda Shahmoradi | ||
3. | The Use of Self-Repair Strategies in Classroom Conversations: Does the Teacher’s Level of Reflection Make a Difference? | |
دوره 8، شماره 3، مهر 2019، صفحه 423-448 | ||
Masoomeh Estaji؛ Melika Rajabi | ||